Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: mindis
Data: 2014-03-19 10:42:11
kas tau najaujau? taigi per nakti isjungtas jis isals iki zemu
temperaturu, ypac jei susidarys naturali trauka per mikro slyles i vidu,
ir ijungus pradejus pust is vidaus silta prigaravusi del ventiliacjos
stokos ora, turetu momentaliai uzsalt.
tie -35 gal ir dirbtu jei pastoviai ijungtas. bet negalim tuo 100%
tiket, nes pats sakei kad kazkodel instrukcijoj nurodytas dabinis
diapazons iki -15C. toliau garantiju kaip ir ner.