Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2014-03-19 14:26:02
Tavo kalbos tinka prie alaus, kai nera kas veikt, apie noName gamintojus,
be sertifikatu ar Petro is garazo produkcija.
Nesupyk, bet siuo atveju tai pezalai ;)

Nuorodos su sertifikuotais matavimais (vokiskai):
lavenergisystemer.no/index.php/download_file/view/19/73/
&ei=qyypu8uyhtl14qs-wodgag&usg=afqjcnfh-94caqnurhyexafxvjktb-zv-
q&bvm=bv.62922401.d.bg

http://www.lunos.lt/sites/default/files/vaizdai/e2_sertifikatas.pdf

mindis <mindaugask123@gmail.com> wrote in