Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2014-03-18 17:48:22
Krypties keitimas kiek zinau nekinta ir yra lygus 70s.
Jei gamintojas tikrino su 80% dregme ir prie -35C, tai nelabai cia yra ka
daugiau ir prigrybaut.
Nebent pas kazka didesne dregme, sugedes valdiklis ir dar zemesne
temperatura ;)
Nesakau, kad neimanoma turet visiska krastutinuma, bet akcentuot ko
normaliom salygom nera, kazkaip nerimta ;)
Man idomu ka Rytis atsakys, kokios jo ten salygos buvo, kad jam tokios
bedos vyksta.

mindis <mindaugask123@gmail.com> wrote in