Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: MRT
Data: 2014-01-14 14:06:37
> Tai, kad ir kaip bežiūrėsi visa retrospektyva — kaip ant delno. Codec'as pradėjo lyginti reflektorinius 12 V vs 230 V halogenus ir
> sapalioti apie dvylikavolčių kitokią paskirtį, spektrą.

Pradziai nebuvo lyg ir ivardinta reflektorius_12V vs kapsulinis_230V.
(OK, man irgi siek tiek kyla del to itarimu... bet viena aisku, kad lyg ir nebuvo CodeC'o lyginti
reflektoriniu_12V su reflektoriniais_230V .. liustrai netinka ir vapse jie mesai sviest << ar kazkaip pan.)

> Tačiau pasiėmė iš senstelėjusios nuorodos kapsulinių halogenų duomenis ir pradėjo jais grįsti savo išvedžiojimus (matot, nė velnio
> jos daugiau nešviečia; ekonomiškai neapsimoka, 12 V — nesąmonė ir pan.).

Ne jis pasieme .. o Sail'as .

> Aš gi priminiau, kad reflektorinių (labiausiai/plačiausiai paplitusių halogeninių namų apšvietime ir kurios buvo jo pačio
> lygintos) atveju situacija yra stipriai skirtinga, nes <..>

Tai vis delto tavo priminimas apie "reflektorinius".
As ir klausiau taves "O tai ko pries tai ant tu reflektoriniu tema nukreipei?" ..
Atsakymas buvo, kad cia "A to, kad Codec'as pradėjo juos lyginti."

> Tai, kur čia konfūzas? Kad veltui skaičiavai? :-)

Tavo konfuzas tame, kad siame fleime siek tiek ir pats jau neatsirenki.
Skaiciavimu nauda* +/- veltui man.. siaip klava pramankstinau :)
Mano konfuzas buvo padaryta matematine klaida skaiciavime, kuria veliau taisiau.

*PS. Halogenu skaicius pas mane lygiai 0 reflektoriniu ir lygiai 0 kapsuliniu, taigi ir bendras yra lygiai 0.
Todel man asmeniskai mazai sviecia su reflektorium ar be ... kokie ten siulai ar dujos .. ir ju trafai..

PSS. Berods nepaveda mano retrospektyva, kad CodeC'as berods mane metu durnium nominavo..
bet ka jau cia.. matyt visi neCodeC'ai jam tokie.. jo zargonas +/- aiskus.. zodziu nesijauciu ypatingas :D