Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 21:57:36
Levas rašė:
> jei dešimtys tūkstančių (bet ko) tai reiškia šviesa labai labai
> koncentruota į tašką. Mano minėta medicininė lempa 50klx per metra atstumo.
> Perskaičiavus į kitus matavimo vienetus gali gautis išviso kostmosas. O
> dar į kitus, nieko baisaus... (cia apie cd ir lm).
>
> Kogero tiksliausias matavimas butu cd, jei tik gamintojas nesukciauja ir
> nepeskaiciuoja nepasviesto ploto kaip apsviesto.

Pats tiksliausias, Levai, yra šviesos srautas. Nes galiausiai jis
(energija) lemia apšviestumą. Orientuotis pagal kandelas, tai grybauti
dėl kelių priežasčių: visų pirma intensyvumas — nevienodas visame
apšvitos plote (o kandelos nurodomos maks. intensyvumo ruože/taške), o
antra — lempa (ap)šviečia ir už kampo, nes kampas nustatomas, kur
intensyvumas krenta pusiau.
Kandelos tinka pasiskaičiuoti liuksus (apšvitą) tik su viena _esmine_
sąlyga, kad turi lemputės fotometrinę diagramą (intensyvumo
priklausomybė nuo kampo)