Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-16 20:36:37
On 2013.12.16 18:00, Dainiushas wrote:
> tai taupios lempos buvo didelis lobistinis kažkieno projektas IMHO.

cia pritariu.

> Halogenus būtinai 12V dėk.

o cia ne :) sitam bute kiek yra halogenu - visi 240 V. vonia, svetaine.
senam bute buvo visokiu. tai 240 V halogenam apskritai jokiu priekaistu,
per 3 metus perdege berods vienas, kuris jau iki manes dege bbz kiek.
tuo tarpu ten kur 12V halogenai, uz...sau as juos keist. beto, ne vien
lemputes, o visus lizdus-sviestuvus. supirkau jau poto gerus, nepigius.
tai iseinant jau ir tie juntamai pasvile buvo. issimi halogena, visos
kojos juodos apsvile, lizdo kontaktai taip pat. su laiku svyla vis
labiau ir smarkiau, kontaktai zirzia, lempos mirkcioja.
naxuja tos dideles sroves ir papildomi trafai - niekaip as neikertu :)
panasiai kaip su taupiom lempom. sviesa tiek 40, tiek 60 tiek 300 W
turimu halogenu - puiki. tikrai daugiau niekad nei vieno 12V halogeno
nedesiu.