Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-22 12:04:26
On 2013.12.22 08:09, Edvinas wrote:
> Geras fleimas.
>
> O rezultate visvien gaunasi, kad visas tas modernus apšvietimas labai
> gausiai čiulpia, nesuprantu, negi niekas nemato, kad karalius nuogas?
>
> Vat ir dabar ~19kv.m. kambaryje padarytas tipo modernus apšvietimas.
> Dega 6 reflektoriniai halogenai po 50W. Kambaryje, bendrai paėmus,
> prieblanda, tik tiesiai po halogenais šviesu, bet tuo pačiu krenta labai
> stiprūs šešėliai. Būtų tame kambaryje vidur palubėj pakabintas
> senobiškas šviestuvas su 3 lemputėm, susuktum ten 3x100W Iljičiaus
> [...]

va - bingo! pasirodo yra kas turi akis ir ziuri i lempa, o ne i skaicius
internete.
pasikartosiu - shudas cia Laimiui uzvire, kai suprato, kad naudoja
daiktus ne pagal paskirti. as pacioj trydo pradzioj surasiau, kam 12V
TINKAMI ir kam ne. ir tai ne mano nuomone, tiesiog perrasau teorija
paremta praktika. poto kai buvo issiaiskinta apie paprastu lempuciu VISO
LABO 28% skirtuma, buvo ironiskai paprasyta surasti 15lm/w reflektorius
230V, lyg jie butu kazkuo patys svarbiausi. nes su paprastom lempom
elektros ekonomijos teorija patyre fiasko.
ir laimis kolkas dar nepateike argumentu, kodel paprastos vienodo dydzio
ir galios bet skirtingu itampu lemputes nesiskiria taip smarkiai savo
ryskumu kaip reflektorines. kodel ten skirtumas tik 28% ? kodel nera
tukstanciu kandelu ir liumenu? argi taip sunku suvokti, kad
reflektorines lempos ryskumas smarkiai priklauso nuo reflektoriaus
savybiu, kad yra bendras siulo isspinduliuotas sviesos kiekis, su kuriuo
reflektorius padaro tam tikram plote koncentracija, taciau kitur tos
sviesos nelieka, ir atsiranda mineti baisus seseliai ir prieblanda.
todel patalpu apsvietimui svarbus yra pradinis, siulo isspinduliuotas
sviesos kiekis, kuris kuo tolygiau pasiskirsto visos patalpoj be jokiu
reflektoriu. ir deja, bet tokiu atveju, tas skirtumas tik mineti 28% -
5..10% (arba pvz -40% toroido atveju) ir jokios ekonomijos nera.