Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-16 16:42:10
On 12/16/2013 03:58 PM, Dainiushas wrote:
> kokias jūs jas perkat? Kažkaip neatsimenu, kad perdegus būtų išskyrus
> vieną kieme, kuri šviečia taip matyt 12val per parą, laikė virš trijų metų.

tai va todel ir laike, nes jos tam skirtos - degt ilgai be isjungimo.
tuo tarpu statistinis vartojimo buityje pobudis yra visai kitoks.
viens ijunge, kits isjunge, ir nieko tu neismokysi ir neisdresiruosi,
yra vaikai, yra zmonos, ir galu gale ir paciam uzpisa tarnauti
technikai. sviesa kartais ir trugdo, kartais norisi perjungt is vienur i
kitur. bandziau as susigyvent su taupiomis kaitrinemis, bbs gavosi,
daugiau nebandysiu jokiu. halogenai + paprastos kaitrines. daugiau 100
Lt uz elektra dar neesu mokejes. kas naudoja taupiasias moka panasiai.
su el. virykles ir dziovykle mokesiu biski daugiau. susisukes taupiasias
uz brangiai ir kentedamas slykscia ju sviesa mokesiu irgi panasiai. tai
pointo jokio :)

p.s. kad nebera pasirinkimo normaliu kaitriniu - gaila. bet manau tuoj
atsiras vel...