Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 00:13:34
On 2013.12.20 00:11, Dainiushas wrote:
> gražiai tu čia pritempinėji prie kaip tau reikia :)

tai nieks netrugdo pritempti iki kaip jum reikia:)
as dar iki pritempinejimo pradzios be jokiu vientu ir kitokiu mokslu
paprasta argumenta daviau - idejus i ta pacia vieta to paties galingumo
skirtingos itampos lempa, vizualinis skirtumas yra niekinis. atspalvis
realiai skiriasi. na o poto prasidejo skaiciu nagrinejimas, tai -
nagrinejam.

>>> 12 V, tai blet tau jau netinka, nes deklaruoja, kad žmonės pirktų