Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Sail
Data: 2013-12-16 16:06:52
Visokias perkam. Pareina irgi ivairiai. Vienos mirkset pradeda, kitos padaro
dideli bum ir sudega elektronika, trecioms mirsta lempos siulas ir ji
tiesiog nebeuzsidega.

Netingint netgi galima paimti elektronika is vienos lemputes, ir uzdet jai
lempa su sveikais siuleliais is kitos lemputes, ir dar panaudoti ukyje.
Bet siaip sudas kaip beziuresi.

Vis maziau kaitriniu lempu galima rasti, o ir kainos ju sukeltos. Blogis.