Tema: Re: Saldiklis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-10-22 16:22:57
Aš Snaigę paėmiau praeitą savaitę. Sukišau paršą vidun (na ne visą, ne
visą). Kol kas viskas čiki.
Prieš tai buvusios patirtys su Snaigėmis mane tenkino, dėl to lieku prie
"nacionalinio" produkto.
IceLogic toks:
http://www.buitis.lt/snaige-f22smt10002.html

145m totalaus aukščio, viduj 196L. Visi stalčiai, lentynų nėra. Skaidrus
priekis, gali nesitampydamas matyti, kas kur guli.
Nieko ten gudriau iš tų šaldiklių nereikia, svarbu garsas (šis tylus visai,
su senu šaldikliu nepalyginsi, bet pas seną matyt jau ten viskas
išsidėvėję), talpa, užšaldymo kiekis vienkartinis, ir toliau tik dizainas ir
patogumas.
Aišku, Senukuose prieš tai apčiupinėti keli modeliai biškį buvo gąsdinantys
(Candy kažkokie - lentynų durelių laikikliai juokingi, Ardo nepamenu, kas
netiko, Beko - šitame išvis kažkas su izoliacija viduj aplink vamzdelius
apvyniota - brrrr..).
Bosch kokybė man irgi patiko, išskyrus tai, kad stalčiukai važinėdami labai
jau drūtai kabinosi į kreipiančiąsias. T.y., ištraukti stalčiuką gali tik
horizontalioje padėtyje, o jei jis nors biškį pasviręs (nuo svorio pvz) -
tai faktiškai neišplėši iš savo vietos. Galbūt ši savybė specialiai tokia,
galbūt sušalusiame aparate labiau slysta - nesigilinau, nes supratau, kad
yra žmonių, kurie bandys tą stalčių tampyti ir pastoviai nervuosis, taigi
varianto atsisakiau.
O Snaigė dar ir perpus pigesnė.
J.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:k5o13r$q9t$1@trimpas.omnitel.net...

> tai ka rinktis?

Pardavejas pasiule ir liebheri, bet ispejo jog jo gedimu pasitaiko
daugiau, o "pranasumas" jo yra tik kainoje. Siaip as pirkciau
nesirinkdamas "snaige", bet jie gamina tik 1,2m aukscio talpos.

> Turbut saldikli reiktu ideti I garaza, kad butu ten kur salciau.

Mes perkam imontuojama i virtuves baldus, nes virtuves kampas su
spintomis gavosi virs 8m ilgio palei siena. Taigi garazas atpuola su 20
litu per metus nauda minus galimos islaidos uz prietaiso laikyma jam
agresyvioje aplinkoje.