Tema: Re: Saldiklis
Autorius: rl
Data: 2012-10-14 15:55:56
Siaip tai yra tiesiogine priklausomybe tarp saldiklio temperaturos ir
laikymo trukmes.

Kad ir <http://www.fao.org/docrep/004/T0098E/T0098E02.htm>, TABLE 2.

Labai aiskiai matosi, kiek menesiu mesa galima laikyti prie -18C, kiek
prie -25C ir kiek prie -30C.

Ir cia ne vienintelis saltinis, maciau berods net panasia lentele
saldytuvo naudojimo instrukcijoje.