Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-28 22:46:27
mindis rašė:

> Dabar atmetus asmeniskumus ir emocijas belieka issiaiskint ar ta 500m
> rekonstruojama atkarpa gali buti vertinama kaip PRIJNGIAMA, jei ji jau
> kokie 30 metu kaip stovi PRIJUNGTA? mano nuomome ji yra TIK
> REKONSTRUOJAMA, o yra PRIJUNGIAMAS PLECIAMAS tinklas(iranga),
> susidedatis is <10 metru kabelio ir spintos.

Tai koks čia pedera$stas lievomis interpretacijomis spangsta? Dabar, kai
jau išsiaiškinome su pažyminiais ir kaip tu LESTO dulkinsi nesugebėdamas
elementaraus sakinio suprasti, ir jau kai skaitai suvokiamą tekstą, kaip
apibrėžiamas _prijungimo_taškas_, kaip reikia sugebėti apsimesti arba
būti VISIŠKU IDIOTU nesuprantant, jog rekonstruojamų tinklų atkarpa ne
vertinama, kaip prijungiama, bet ji IR YRA PRIJUNGIAMA, o toje vietoje
ir bus prijungimo taškas.