Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-24 13:11:04
> Moralas - visada verta palaukti, apkarpe siek tiek apetitus (cia is mano varpines ziurint, kaimynas patyre insulta ir nebesirupino tuo raikalu, pardave sklypa). O man pajunge uz 300 Lt (!) , tiesa, teko 5-iais kW susimazint apetita :)

Galima laukti kol kas duos, o galima reikalauti kas tau priklauso. Kur
deda sena transformatoriu? Taigi veza i nauja transformatorine uz kuria
sumoka tos transformatorines busimi vartotojai. Priminsiu, kad uz ta
transformatoriu jau buvo sumoketa, paskui dar amortizacinius atskaitymus
padenge elektros vartotojai, tada uz transformatoriu sumoka nauji
vartotojai transformatoriui uzrasoma nauja kaina ir vel skaiciuojami
amortizaciniai atskaitymai, kad vartotojai uz si transformatoriu
KETVIRTA karta sumoketu ir t.t.
Norite pasigincyti? Tuomet paaiskinkite kaip LEO is VST issigrynino
MILIJARDA ir susidejo i savo kisenes? Manote, kad maziau yra RST? Galite
neabejoti, kad ju pakanka Lietuvos daliai naujoje atomineje. Taip pat
galite neabejoti, kad kol lauksite tai per ta laika dar tiek pat sumokesite.