Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-22 14:30:48
On 08/22/2012 02:03 PM, Arvis wrote:

> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> parašė naujienų pranešime:k12dgv$rgt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kaip pasakytų LP - tačką b*bių atitemps.
> Tai rekonstruojami tinklai tau ir bus prijungiami nuo nurodyto taško (kuriame jau yra pakankamo skespjūvio laidai). O atstumas skaičiuojamas trumpiausia geometrine tiese, iš jos minusuojant 25 metrus.
> Nesakau, kad ta tvarka yra gera, bet ji yra tokia.
> P.S. Greitai mokėk pinigus ir veskis, nes netoli tas metas, kai Lesto nebebus žinančių, nei kas tas taškas, nei kam ta įtampa reikalinga

vava, o tai yra del to kad tas mano pirmam poste cituotas 11 punktas
apibreziantis pajungimo taska yra kreivai interpretuojamas energetiku
naudai. Nors 3 pavyzdys is kainu komisijos puslapio byloja ka kita
(http://www.regula.lt/lt/elektra/prijungimo-ikainiai/index.php/). O ir
visa ta kainu komisijos ikainiu logika sako kad pajungimo taskas yra
pirmas artimiausias stulpas, o ne n-tasis stulpas kuriame jau yra
pakankam galia.