Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 16:40:41
biski vezima pries arkli statai - lestui ne todel butina rekonstruot,
kad as esu 2-grupes vartotojas, bet as esu 2-os gr. vartotojas todel,
kad lestui reik rekonstruot tinkla ir todel moku padidinta galios
mokesti. Kad reik rekonstruot tai as ir nesistebiu ir nekvescionuoju.
o kablelis yra eminis dalykas tokiuose dalykuose, kaip senas geras