Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: V.N.
Data: 2012-08-25 00:30:48
On 2012.08.24 23:23, DasI wrote:
> On Fri, 24 Aug 2012 10:34:03 +0300, V.N. wrote:
> O vat del elektros voltu uzhtenka :)
> Taip jei LESTO visgi shalimais ties nauja linija, tada taip, LESTO galetu
> bandyti skaichiuoti nuo tos linijos pradzios. Bet jei rekonstruos(pletos)
> sena, tada jau vienareiksmishkai, nuo artimiausio stulpo, liksianchio po
> rekonstrukcijos.
> Tik tiek, kad naujos linijos tiesimas shalia esamos atrodo ekonomishkai
> nepagristas, ir vel gi ash kaip vartotojas vis dar reikalauchiau, kad
> pagal istatyma prisijungimo tashka man skaitytu nuo artimiauso senosios
> [...]

LESTO klos nauja kabeli nuo esamos linijos pradzios, pakeisdami sena OL
kabeli naujesniu storesniu iki naujo Vartotojo sklypo. toliau liks senas
iki likusiu vartotoju.

kokiu pagrindu tu gali reikaluati kad atram butu prijungimo takas, jei
punkte 11 aiskai apibreztas rekontravimas...

nesuvokiu.. jaucias kad lietuviai statybininku tauta..