Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-27 14:09:49
On 08/27/2012 02:02 PM, Laimis wrote:

> Atsitrenk į kampą. Tavo (tokios kategorijos vartotojų, vienodai ir
> nediferencijuotai) tas sumokamas galios mokestis ir nukeliauja dalinai
> tai galiai plėsti ir palaikyti (ar ji iš šventos dvasios į kaimų
> pastotes ir stulpus susikelia?), tačiau konkrečiai tavo prijungimui
> reikia rekonstruoti/pakeisti ir linijos atkarpą, o tokiu atveju metodika
> vienareikšmiškai tau ir sako, kad mokėsi už atstumą nuo
> _prijungimo_taško_ (už rekonstruojamos/keičiamos atkarpos ilgį). Kas tau
> dar neaišku? Ar jau įsivaizdavai, kad už tas kapeikas, kurias visi
> [...]
butent taip ir turi but, tik to 30km jie paprasciausia tau vienam ir
netemps, o moket paqal kainu komisijos ikainius tu turi moket kaip 2-os
grupes vartotojas, kuris nuo pirmos grupes tik galios mokesciu ir
tesiskiria, visa kita yra prakeiktu energetiku isvedziojimai.
Jusu zianiai tiklo pletra ir amortizacija yra itraukta i elektros kaina,
taip kad tu del ju kisenes taip labai perpergyvenk.