Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-27 14:02:30
mindis rašė:

> ka cia nusisneki, as kaip 2-os grupes vartotojas SUMOKU PAPILDOMA galios
> mokesti, viskas, taskas.

Atsitrenk į kampą. Tavo (tokios kategorijos vartotojų, vienodai ir
nediferencijuotai) tas sumokamas galios mokestis ir nukeliauja dalinai
tai galiai plėsti ir palaikyti (ar ji iš šventos dvasios į kaimų
pastotes ir stulpus susikelia?), tačiau konkrečiai tavo prijungimui
reikia rekonstruoti/pakeisti ir linijos atkarpą, o tokiu atveju metodika
vienareikšmiškai tau ir sako, kad mokėsi už atstumą nuo
_prijungimo_taško_ (už rekonstruojamos/keičiamos atkarpos ilgį). Kas tau
dar neaišku? Ar jau įsivaizdavai, kad už tas kapeikas, kurias visi
vienodai moka, visiems vienodai ir tinklai išvedžiojami? O kas jei iki
mano špokinyčios reikia 30 km kabelio atitempti? Aš gi sumokėsiu tą
papildomą galios mokestį!