Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: Statybininks
Data: 2012-08-16 17:35:04
na sulyginimas su gydytojais  manau visiskai ne i tema. kita vertus as apie
juose esu geros nuomones (buna, aisku, ir isimciu).

o siaip 2010metu pradzioj pries pat pradedant statybas buvay lygiai toks pat
naivuolis kaip tamsta, bet per tuos 2 metus labai daug domejausi ne tik savo
statomu namu bet ir keliu kitu pazistamu, pabendravau su staybininkais ir
vaizda suvokiu daug realesni;
jei tu tikrai pats pasistatei nama, pats nesidomedamas  ir niekam
nepermokedamas - esi laimes kudikis, o jei cia tik filosofuoji teoriskai
kaip turetu buti, tai nelabai ka cia yra diskutuoti - as irgi noreciau, kad
butu taip, kaip tu sakai

o teisingiausias poziuris va sicia:
Apsilankau stroikese karta du dienoi, visus pasleptus darbus pries