Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-14 12:33:30
o prie ko cia univero diplomas, ka jau tvarkingumo, kulturingo darbo negalima dirbti be ausktojo issilavinimo? Tikriausiai musu senoliai buvo tokie sudmaliai, kad net exportuoti suda galejome, bet kazkodel savo sovietinius laikus vis keli i aukstumas (o aukstaji diploma siuo metu turi procentiskai daugiau zmoniu nei sovietiniais metais). :)

Kaina gal ir svarbi, bet jei sutari kad padarys tai ir tikiesi, kad darba bus atliktas. Kame parkes, jei paparase panaudoti sena mediena, jei sudina mediena tai ir pasakai uzsakovui, kad sudas gausis. Jei tau darbo daugiau panaudoti sena irgi gali paaiskinti ir pasiulyti damoketi. O ne apsimesti, kad sutinki su uzsakovu, bet daryti vistiek savaip. Lygiai taip pat ir su uzdengimu, jei jau uzdenginejo pirma karta, tai reikia supratsi, kad tai buvo ivertinta jau tariantis del darbu. Taip, kad jau statytojo rupestis turetu buti uzdengti tinkamai. Nori pasakyti, kad pvz. perspejus darbu pradzioje, kad sioje vietoje kabelis eina ir kasejui/grezejui nutraukus kabeli jo remontas lieka kliento rupesciu, ar visdelto neatsakingo statybininko rupestis? Vidai, gal pasamdyk mane, as su ausktuoju, bet makliu galiu pridaryti daug :)))
Irankiai ismetyti tai px, ar siuksles. Galima privesrti susirinkti. Bet jei tavo medziagas gadina ir aiskina, kad truksta tai manau jau ne px.

Ir jei sudmaliai tie meistrai, tai ir reikia parasyti, kad sudmaliai. O paskui jau tegul kiekvienas vertina ar nori sudmaliu ar normaliu, ar pigiau ar brangiau. Visai nensutebciau, jei paaisketu, kad tie sudmaliai kainuoja tiek pat kiek ir rimti meistrai.

PS visa tai atsizvelgiant i vienos puses isdestytus komentarus ir laikant juos teisingais.

T:)