Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-14 16:32:22
tai va butent, kad is LT isnyko zinomas egzempliorius :)
Paskutini karta kai bendravom buvo trumpam gryzes is Norvegijos. Kiek supratau prasimuses ir jau uzsirekomendaves vietineje rinkoje, del darbu nesiskunde. Nors kai pasakojo is pradziu ir sunku buvo. Bet nieko nuostabaus, kad iskilo, nes rankas ir poziuri turejo teisinga.
Paskutiniu atveju, pagelbejo jo tevukas (genai vis delto). Tai zmogus irgi su teisingu poziuriu i darbo kultura, tik kad amzius, nevisus darbus gali jau atlikti  ir apsukos ne kaip jaunuolio. Bet man tiko.
Dar kaimynas atsakingai i kokybe ziuri, tik su svara pas ji sunkiau :)

T:)