Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-16 09:43:46
Kas idomiausia, tai, kad su tomis firmomis ir didesnemis kainomis mitas.
Tuos mazgus, kuriuos name atliko UAB'ai, dirbantys ne pirma pusmeti, nors ir
atrode, kad brangu, galutiniam rezultate pasidariau pigiau. O ir dziugina
labiau, nei shudarankiu daryti darbai.

"Statybininks"  wrote in message news:k0i2et$v1j$1@trimpas.omnitel.net...

iskyrus super pavienius atvejus, taip - tai yra utopija (namo pastatyme, su
remontu siek tiek paprasciau); nebent tik matai galutini rezultata (grazu)
ir nesidomint, kaip jis buvo gaunamas - tada save gali apgaudinet

nebent samdai per firma nuo a iki z, moki 2k brangiau - tada tikimybe siek
tiek padideja