Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: CatBlack
Data: 2012-08-14 18:39:14
O jei pazistamu nera, ka tada daryt? Vaizdas toks, kad turi buti statybininku, elektriku, santechniku ir dar bbz kuo, kad taves neisdurtu, bo kitaip kokybiskai namo nepastatysi ar buto nesuremontuosi. As moku pinigus ir noriu kokybiskos prekes (=paslaugos). Tai utopija?

"ozzy" <neturiu@emailo.com> wrote in message news:k0dqot$ll8$1@trimpas.omnitel.net...
O tai kam taip nesamoningai lygint. Jai jau mazgas sudetingas ir man ne
pa zubam turiu pazystama technini bei konstruktoriu, jais pasitikiu
labiau nei kokiais vykdytojais is gatves ar savamoksliais statybininkais..

Na mes cia nekalbam kas kaip turi atlikt ar sazine, kalbam kad jau taip
ivyko, kas del to kaltas ir kaip tai galejo neivykti.. Jai jau autorius
zinojo kaip vata turi buti dedama, kodel jis nemate kaip ja buvo
padengtas visas stogas?