Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-14 15:43:39
ja ja, o tipo prarabas tai jau angelelis. Jie tures savo brigada, tai trins lazankes kad taip turi buti, kaip zjbs padare ir t.t. Jei siaip nepriklausomas - tai klausimas kiek jis tokiu objektu tures ir kiek pats atvaziuos - jei tuos pazius viena karta per diena, tai koks skirtumas.
Jei normalus statybininkai tai nereikes ir prarabo, o jei sudmaliai, tai negelbes ir tas prarabas tik kainuos papildomai :)

Ps teko sutikti tokiu statybininku kur papasakoji kaip turi buti, duodi shema i rankas, raktus ir gali vaziuoti atostogu.

T:)