Tema: Re: Anti rekomendacija
Autorius: CatBlack
Data: 2012-08-14 16:33:01
O dabar ta pati pritaikyk kur nors operacinej - stovi uz nugaroj ir komentuoji, kur ka pjaut reikia. Zjbs!
Neturetu kiekvienas tiesiog gerai atlikti savo darba, kuri jis pasirinko ir uz kuri jam mokamas atlyginimas?

"ozzy" <neturiu@emailo.com> wrote in message news:k0d4fn$t7h$1@trimpas.omnitel.net...
Apsilankau stroikese karta du dienoi, visus pasleptus darbus pries
kavojant apziuriu pats. Kas man netinka lupa griauna lauk. Tai jau buvo
nekarta del to dabar nebegaista laiko ir daro taip kaip turi buti.

Kazkokia pieva leisti statybininkam daryt patiem o poto priiminet
darbus. Man daznai nuvelia mes taip darom, man px darysit kaip man
reikia arba valinat..