Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: Darelas
Data: 2010-08-14 09:36:09
galiu rekomenduoti Dovre, pas mane berods Astroline1CB. Pirkta buvo pagal
kokybes-grozio-kainos optimalu santyki :) Kiek pamenu tuo metu buvo juntamai
pigiau nei Jotul. Irgi nezinau kas yra stiklo valymas, nors kurenu ne paciu
geriausiu kuru - daugiausia lentgaliais su vienu kitu pjuvenu briketu...

--
DDD