Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: KG
Data: 2010-08-13 08:46:49
Galiu konstatuoti, kad klysti deja

1. Visiška netiesa, kad bet kuri normali krosnenele ir yra CB
2. Kad normalioj krosneleje visada yra dvi oro sklendes - virsuj ir
pacioj  - tai ne CB principas
3. Dar kartą paskaityk mano praeitą posta šia tema ir įdėmiai palygink
dviejų vienodų ir normalių krosnelių F3 (su CB) ir F3 TB (be CB)
specifikacijas, ypač CO emesijas
4. Toks vaizdas kad tu net įdėmiau nesi čiupinėjes nei vienos krosnelės su
CB
5. Pagal tave visos židinių kapsulės (net ir gerų gamintojų) yra
nenormalios, nes tik pavienės turi CB
6. Dar gali skaityti čia
http://www.jotul.com/en/wwwjotulus/Main-menu/Information-and-good-advice/Clean-Burn/
arba  tiesiog
What does “cleanburn” actually mean?
With cleanburn technology your fireplace has a dual combustion system, which
converts up to 90% of the gases and particles in smoke to heat. This results
in the absolute minimum level of smoke emission because the fireplace uses
the energy to produce heat instead of smoke.
arba http://www.youtube.com/watch?v=uIYg0e04d0k

Bet tavo nuomuone gerbiu, nors ji ir klaidinga
kg