Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: KG
Data: 2010-08-12 16:46:38
pas Jotul TD - tiesiog vyksta paprastas degimas kaip bet kokiam lauže
kai be TD, dažniausiai reiškia , kad yra CB (clean burn) arba švarus degimas
t.y. į maždaug liepsnos viršų paduodamas dar papildomai oras pro mažas
angeles ir sudega dar dalis dalelių, kurios patektų į kaminą ir lauk
LT teigiama, kad su CB daug efektyviau ir kažkodėl "clean burn" verčia kaip
"dvigubas degimas", o juk tai tiesiog švarus degimas
bet tik Lietuvoje
vakaruose miestuose dažniausiai tiesiog negalima įrenginėti krosnelių be CB,
kad mažiau teršt ir taip kietosiomis dalelėmis užterštą miestų orą
kai palygini gamintoja specifikacijose pateiktą efektyvumą - tai jokio
skirtumo iš vis nėra :)

Jotul F3 TD
Technical data according to EN 13240

Nominal heat output: 6,5 kW

Flue gas mass flow: 4,8 g/sec

Recommended chimney draught: 12 Pa

Efficiency: 79%@7,4kW

CO emission (13% O2): 0,30%

Flue gas temperature: 330o C

Operational type: Intermittent

Jotul F3

Technical data according to EN 13240

Nominal heat output: 6,0 kW

Flue gas mass flow: 5,3 g/sec

Recommended chimney draught: 11 Pa

Efficiency: 78%@6,8 kW

CO emission (13% O2): 0,05%

Flue gas temperature: 328o C

Operational mode: Intermittent

na ir liepsna ten jau kažkiek kitokia. ne kaip lauže, o tiesiog ji ten
sukasi raitosi visaip - savotiškai gražu. mano abu broliai turi dėl grožio
Scan krosneles su CB. irgi labai džiaugiasi šito gamintojo gaminiu.

tik kad tas CB tikrai veiktų reikalinga tam tikra temperatūra ir labai gera
trauka
tai kai krosnelė labiau dėl grožio tai gali taikytis prie krosnelės
bet kai krosnelė - pagrindinis šildymas - geriau taikyti temperatūra prie
savęs :)

aš asmeniškai naudoju Jotul F8 (šito modelio nebūna su CB)
jau gal 5 žiemos kaip pagrindinis šildymas ji man
labai džiaugiuosi

kg