Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-08-13 09:15:38
Galim truputi pasigincyt.
Tiesa tikriausiai kazkur vidury tarp musu nuomoniu. Ijungiam logika ir
bandom atsijot reklama, kaip ir siulei, pirmyn i specifikacijas:

Skaitom is tavo nurodyto jotul puslapio: "Jøtul’s cleanburn fireplaces need
much less wood than the “old” non-cleanburn fireplaces to be able to
generate a certain amount of heat."

Jamam specifikacijas apie naudingumo koeficienta: FD:Efficiency: 79%@7,4kW,
CB Efficiency: 78%@6,8 kW
Suprantam - vieno procento efektyvumo sumazejimas padaro "much less wood"?
Arba melas, arba kazko fizikoj nesupratau iki galo. Man tiesiog nesueina
naudingumo koeficiento skaiciai ir reklamos teiginiai.

Del emisiju tai gal ir tiesa, kad ismeta maziau CO, nesigincysiu. Tiesa
maziau CO susidaro, kai daugiau deguonies paduodi.