Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-08-13 09:42:15
kW visiskai neesme. Esme kiek procentu potencialiai gautinos energijos
paverciama i naudinga siluma. Su maziau kW ilgiau prisilines, su daugiau kW
greiciau, tik tiek.

Dar, lyginant krosniu parametrus, galima butu spelioti, kad jei degimas
skirtingose temperaturose, tai vyksta kokie skirtingi cheminiai procesai.
Bet cia abieju krosneliu temperaturos vienodos, tai ir ta ideja atkrenta.