Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-08-13 08:09:16
Bet kuri normali krosnele ir yra CB, jei ne kreivai padaryta. Esme visu
pirma sandarumas, jei nesandari, viskas suniui ant uodegos. Gaila tik, kol
nepamatai, kaip dega, daznai neaisku, ar geras daiktas.

Normalioj krosnelej visada yra dvi oro sklendes - virsuj ir apacioj. Apatine
pradzioj, kol isikuria lauzo rezimu ir uzkaista iki kreiserines
temperaturos. Tada apatine uzdaroma, ir per virsutine paduodamas oras. Tokiu
makaronu dega issiskiriancios dujos, ir vaizdas visai kitoks nei
iprastinis - liepsna daug aukciau nei malkos ir melsva, bei rangosi
ivairiai. Na ir tokiu rezimu karscio jau turi pakakti, kad stiklas
nusivalytu. Todel visokie ten brudai stiklo valymui reiskia, kad arba
krosnele xerovoa, arba malku per mazai dedama.

Tiesa kartais buna, kad issiskiriancios dujos tarsi sprogsta. Cia kai i jau
prigesusia krosnele ant labai karstu angliu imeti sausu malku. Nuo karscio
issiskiria dujos, susidaro sprogus misinys ir staiga uzsidega. Tada pro
visus nesadarumus ir kamina su svilpesiu sauna degimo produktai. Idomus toks
reiskinys, gana retas.