Tema: Re: ketaus krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-08-12 15:42:07
As visiems irodineju pastoviai (zinau kad beviltiska), jog normali burzuike
daugiau dziaugsmo ir naudos ir maziau darbo bei kainos nei zidinys. Xren.
Niekas neklauso.

Ir tik retas paskiau drista sau prisipazint, jog kvailyste su zidiniu
padare. As pats tik puse kvailystes tik dariau - pastaciau zidinio kapsule,
bet laiku istremiau ja kaimo troba sildyt. Daba dvi burzuikes namie, po
viena kiekvienam aukste, ir tikrai nesigailiu.