Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: Bender Rodriguez
Data: 2016-03-06 19:49:15
Taigi, perskaičiau ~150 puslapių, įspūdžių nemažai :)

Dėl pašvietimo - ko gero labiausiai vykęs dalykas. Galima
skaityti atsigulus lovoj, prietemoje, ar kur tik nori. Net
dieną pašvietimo neišjunginėju. Džiaugiuosi nepataupiau
kelių eurų. Kitas labai patikęs dalykas buvo originalus
dėklas dovanų :) Vaizdo kokybei priekaištų neturiu.

Tiesa yra ir minusų. On/Off mygtukas ypatingai nepatogioj
vietoj, nervina :( Ant korpuso medžiagų pataupyta, fiziniai
mygtukai vaikšto į šonus, ne visada iš pirmo karto pavyksta
paspausti. Formatų palaikymas ir sinchronizacija per Dropbox
yra cool, bet vat iš 4 įkeltų knygų 2 tam tikrame puslapyje
imdavo ir užlūždavo, konvertavau iš epub į fb2, problema
išsisprendė. Devaisas lėtas, valdymas painus. Bet po
truputį baigiu priprasti prie valdymo.

Bendrai paėmus esu patenkintas, kitiems irgi rekomenduočiau
šitą devaisą :)