Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: Nerijus
Data: 2016-02-29 12:17:57
On 2/27/2016 5:47 PM, Bronco wrote:

> Skaitau su kindle visus formatus, įskaitant FB2.zip. Čia tik noro
> klausimas kaip viską realizuot. Esmė - pats Kindle kaip skaityklė yra
> liuks daiktas už gerą kainą. O dėl formatų, tai arba konvertuoji kompe
> arba jailbreakini kindle ir instaliuoji kad ir tą patį FBreader ir
> skaito absoliučiai viską.
>
> Aišku, ne visi nori jailbreakais užsiimt, tai tiems yra Calibre. Įdėjai
> "netinkamą" formatą, paspaudei mygtuką, o calibre sukonvertuoja ir
> automatiškai į Kindlą nusiunčia. End of story.

	+

	O ish kitos puses, Calibre ir taip neblogas daiktas knygu
katalogavimui. Tai ash ir visus pdf'u gigus i ji "susidejau". Tai dabar
patogiai galiu rasti reikiama knyga. Nereikia po 10 direktoriju
primetytu visuose diskuose sharinti ir jieshkoti.
	Gaunas, kad kindlio palaikymas ir konvertavimas kaip papildomas bonusas.

	N. M.