Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: amenox
Data: 2016-02-29 16:31:47
Dauguma PB turi wifi bei naršyklę, taip kad tas platesnis formatų palaikymas
leidžia išvis be PC gyventi arba padeda išpręst daug problemų kur PC nėra.
Iš techninės pusės jau nieko šiais laikais nenustebinsi, visi tie rideriai
panašūs, todėl formatų gausa ir kitokie pribumbasai duoda tik pliusą,
nesuprantu kodėl reikia tai neigti. Aš turėjau iki PB Sony, po to kai jį
sukūliau pasirinkau PB, tai po visų tų žaidimų su konvertacijom PB kaip
rojus daba. (Calibre išvis neturiu bo kaip ir nereikalingas, nors su Soniu
buvo pagrindinis įrankis). Kindlui gerai kai už nugaros Amazonas, o va kiti
gamintojai turi per galvą verstis kad kažkuo nustebinti, todėl daugeliu
atveju smulkesni gamintojai daugiau įdomesnių fyčersų pasiūlo.