Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-29 13:06:52
Apie PB nepakomentuosiu, skaitykles aš kadaise naudojau Sony, paskui
migravau į Kindle. Daiktai kokybiški, pretenzijų neturiu. Gal PB irgi OK.
Tačiau jei jau pasvarstyt apie gerumą galimybių prasme, tai taip, galima
žiūrėt kokie papildomi navarotai yra (ten kokie žodynai, žaidimukai,
sinchronizacijos galimybės), bet vat grynai formatų palaikymas yra totaliai
px (nors turiu prisipažint, kad kol nebuvau tų readerių čiupinėjęsm, irgi
galvojau, kad tai labai svarbu :-)). Neskaitant n+1 visokių primityvių
konverterių yra minėtas Calibre, kuriam vieną kartą atlikus reikalingus
nustatymus knygų kėlimas iš esmės nelabai ilgiau užtrunka už tiesioginį
kopijavimą (knygos konvertacija užtrunka kelias-keliolika sekundžių,
įtraukinėt knygas į virtualią biblioteką gali ir nepajungęs skaityklės,
tokiu atveju jos pačios sukris, kai prijugsi) plius papildomai gauni įrankį
knygų aptvarkymui bei katalogizavimui, va Nerijus, kaip suprantu, net
skaityklės neturėdamas Calibre naudoja :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/