Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-29 17:31:24
Matai, niekas neneigia, kad formatų gausa yra minusas, bet lygiai taip pat
aš nedrįsčiau tvirtint, kad tai yra juntamas pliusas. Tik tiek. O visi kiti
privalumai ir trūkumai jau individualu. Pvz., kai aš paskutinį kartą pirkau
skaityklę, tai buvo Kindle PW - pasirinktas būtent pastarasis modelis, nes
reikėjo modelio su ekrano pašvietimu, tuo metu rinkoje buvo ar tik ne 3
galimi variantai, iš kurių ekranas ir pašvietimo realizacija buvo geriausi
pas Kindle. Visi kiti parametrai buvo giliai giliai px, nes mano aplinkoj
skaityklė naudojama tik tūpam teksto skaitymui :-). O dėl formatų palaikymo,
kaip minėjau, net nesusimasčiau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/