Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-01 00:06:08
On 2016-02-29 12:32, amenox wrote:
> Tai aš nesupratau, norit man įrodyt kad daiktas kuris "iš dėžės" palaiko
> daugiau formatų yra blogesnis?

Lyg ir ne bandėm to įrodinėt. Tiesiog turint Kindle nereikia savęs
gąsdinti formatais. Kindle privalumas tikrai geras ekranas ir gera
geležis. PB prieš kelis metus ekrano kokybe tikrai nusileisdavo
Kindlams, kaip dabar nesigilinau. Bet kadangi jie ne ką pigesni už
Kindle, o formatų gausos palaikymas ne esminis ebook navarotas, tai kaip
ir nėra prasmės nepirkti Kindle.

Ir dar yra vienas labai geras Kindle navarotas, tai "SendToReader"
servisas, kai vienu mygtuko paspaudimu iš bet kokio browserio gali
pasiųsti interneto puslapį skaitymui į Kindlą. PB jau tokį servisą turi?
Anksčiau neturėjo. Nes vien šitas navarotas Kindle vertę padvigubina. IMHO.

http://sendtoreader.com/