Tema: Re: Kur pirkti knygas anglų kalba
Autorius: amenox
Data: 2016-02-26 14:24:59
Kindle Format 8 (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, unprotected MOBI, PRC
natively; HTML, DOC, DOCX, JPEG, GIF, PNG, BMP through conversion

Nu nafik, aš daug fb2 skaitau, čia net apie tokį nekalba. :) O pastoviai
konvertuot yra problema ir užknisa. Žymiai paprasčiau dėl to nesukt galvos o
mėgaustis skaitymu. Pas PB viskas paprasta:

Palaikomi formatai -  EPUB DRM, EPUB, PDF DRM, PDF, FB2, FB2.ZIP, TXT, DJVU,
HTML, DOC, DOCX, RTF, CHM, TCR, PRC (MOBI)

Susiranti norimą knygą, dedi į riderį, skaitai, easy. Kai kam gal malonumas
dar tą procesą pailginti prasukant per kompą su kažkokiais softais. :)