Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: Unknown
Data: 2011-09-18 16:22:15
Pries gera pusmeti is USA Amazon'o ( is Britanijos ar Vokietijos Amazon
kazkodel neleidzia siustis - siulo tik per JAV ) pirkau Kindle 3. Irgi 6".
Su papildomai pirktu EU pakrovimo laidu ( nemokamai prideda tik USB laida
per kuri irgi galima pakrovinet, bet tas ilgai uztruktu ), pristatymu per 3
darbo dienas ir muito mokesciais kainavo ~520 Lt ( Amerikoj kaina 139$ )

Tiek kainavo firminis naujas daiktas su garantija.
Todel nuosirdziai netikiu, kad uz panasia suma kazkas noretu pirkt
kinietiska slamsta be garantijos ...

O tai kad jis dar gali ir skambint ar radija gaudyt ... :-) na kam to reikia
? Negi kas nors neturi mobilaus telefono ir pirks ta tavo skaitykle, kad ja
skambintu ?

Juk pats rasai
" Kiek daba uz toki galima gaut?
klausiu nes guli nenaudojamas su 1 pradeta knyga skaityt."

Jei knygu neskaitai, tai kodel jo nenaudoji kaip GSM telefono, ka ?  Todel
ir nenaudoji, kad aparatas visai ne tam skirtas ir jei kas nupirks - irgi to
GSM nenaudos ...

Zodziu sekmes pardavinejant uz 500 ar dar brangiau :-)
O mes cia visi tave traukiam per danti tik todel, kad labai pavydim tokio
unikalaus gadget'o  :-D
Peace

"Ramaas"  wrote in message news:j3ntcb$m3a$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jus čia duodat brukat, kad 300 negausiu net. O jai paleisčiau už 300 mano
telefonas
įkaistu tuoj pat.
Varčiau aš skelbimus niekas  už 300 nepardooda uaina buvo didesnė. Be to
nėra pasirinkimo
už maža kaina. (kas siūlė mažiau  nei 300 lt pas juos buvo defektas tai
nutrinta, tai mygtukas neveikia
tai pakrovėjo neturi ir nežino ar išvis veikia)
Be to ten visiškai kitokie modeliai nei mano, aš nekaltas , kad mano
vienintelis modelis Lietuvoje.

Rašot aš turiu parduot tik už tiek kiek čia siūlo? o kas jus verčia pirkt už
tiek kiek aš pasiūlau?
tuoj puolat rėkt bet ne vienas nesuderat dėl kainos. Kibą tik rėkt ir
temokat.

Gaila kad skelbimas i laikraštį paduodamas tik per dvi savaites..
O aš neskubu laiko turiu labai daug .
Nupirko EEE9000 už 500 lt nors man čia linkėjo sėkmes net už 300, kad
parduočiau.
Tai palinkėkit vėl man, kad už 300 neparduosiu pasikartos kaip ir praeitą
kart su EEE pc 900

Gero Rugsėjo visiems,

R.