Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-01 09:46:54
Nu as retokai lendu i diskusijas apie kainas daiktu, kuriu nesiruosiu pirkt, bet si karta kazkaip nesusilaikiau - as nesakau, kad uz tiek tikrai neparduosi - vos ne bet kokiam daiktui uz bet kokia kaina pirkejas kur nors kada nors gali atsirast, bet realiai toks daiktas, mano manymu, daugiau kokiu 300 Lt tikrai nevertas - kaip telefonas jis visiskas nesusipratimas, o kaip skaitykle - technologiskai (ypac kalbant apie ekrana) ji bus su 99% tikimybe prastesne nei paskutines kartos normaliu gamintoju kuriniai, pvz., Kindle 3, kuris naujas kainuoja ~500 Lt su visais siuntimais i Lietuva, Sony PRS-350/650, kurie nauji kainuoja brangiau (nors, sakyciau, to verti), o naudota galima isigyt uz 300-400 Lt (pats pirkau, tai zinau :-)) ir t.t. Zodziu, uz naudota kinietiska noname'a su visiskai neaiskiu supportu (bent jau pirmi keli linkai ivedus pavadinima nieko protingo nesako) man ir 300 Lt butu nepagristai didele suma, nu bet tarkim, kazka sugundytu gal galimybe su tokiu daiktu SMS'us rasinet :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi