Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-09-03 20:30:36
kaiptai nekaltas del modellio? o tai kas tada kaltas kad toky sh nelikvida
ysigijo? ;)

"kiwi"  wrote in message news:j3o47e$af$1@trimpas.omnitel.net...

> Be to ten visiškai kitokie modeliai nei mano, aš nekaltas , kad mano
> vienintelis modelis Lietuvoje.

E-readeriu rinka pakankamai nedidele dar pas mus. Del modelio tu,
zinoma, nekaltas, bet jei as ieskociau readerio - pirkciau zinoma modeli
su zinomomis galimybemis, knygu formatu palaikymu, forumais - tips &
tricks ir pan. Ka, beje, ir padariau.

O noname chinatown aparatas - oportunistams :) Gal ir viskas su juo
gerai, bet as netgi nesvarstyciau apie tokio pirkima. Nebent kaina butu
labai labai patraukli ;)