Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-01 11:00:03
Taigi as ir sakau, kad telefonas tokio dydzio ir tokiu proporciju aparate yra visiskas nesusipratimas.
O kortele nauja 16GB kainuoja ~70Lt, tik is kitos puses kai normali knyga teuzima ~0.5MB, tai nafig ta kortele tokio dydzio? Tokios paskirties aparate ir 4GB uz ~20Lt per akis...

Zodziu, as nesakau, kad tu durnas noredamas 600Lt uz toki daikta ir esu beveik isitikines, kad jei turesi pakankamai kantrybes ir sekmes, tai uz tiek parduosi, nu bet objektyviai ziurint jis nifiga tiek nevertas.... :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi