Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: Ramaas
Data: 2011-08-26 08:59:09
:)

"shimtas kinieciu"  parašė naujienų news:j35skk$8a6$1@trimpas.omnitel.net...

200 lt. (c) ;)

"Ramaas"  wrote in message news:j35ppn$4v6$1@trimpas.omnitel.net...

aišku , 425$ už nauja, mano mažesnė kaina bus.

R.

"mineral"  parašė naujienų news:j34qi3$gj8$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.cellaz.com/news/5968/beijing-gorld-a-low-end-cellphone-basic-e-reader-combo/
Iš pradžių pamaniau, kad parašyta su klaida (Beijing Gold), - tipiškas kinų
Engrish. Neseniai Rimi ieškojau AA tipo pakraunamų elementų (akumuliatorių),
tai irgi radau vieną kinišką pavyzdį su žodžių "change" vietoj "charge". O
gal ten ir iš tikrųjų kiniški nesikraunantys akumuliatoriai - po išsikrovimo
tinkami tik išmesti, pakeičiant naujais elementais? :)