Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob.telefonu,.
Autorius: kiwi
Data: 2011-09-01 17:18:22
On 09/01/2011 03:22 PM, Ramaas wrote:
> Nu jus čia duodat brukat, kad 300 negausiu net. O jai paleisčiau už 300
> mano telefonas įkaistu tuoj pat.

Tai gali pabandyt skelbima idet, isitikinsi :) - nieks nevercia parduot,
nemanau kad ikaistu. 300 Lt - kaina, uz kuria zmones galbut ir nupirktu,
o tu juk butent to ir klausei?

> Be to ten visiškai kitokie modeliai nei mano, aš nekaltas , kad mano
> vienintelis modelis Lietuvoje.

E-readeriu rinka pakankamai nedidele dar pas mus. Del modelio tu,
zinoma, nekaltas, bet jei as ieskociau readerio - pirkciau zinoma modeli
su zinomomis galimybemis, knygu formatu palaikymu, forumais - tips &
tricks ir pan. Ka, beje, ir padariau.

O noname chinatown aparatas - oportunistams :) Gal ir viskas su juo
gerai, bet as netgi nesvarstyciau apie tokio pirkima. Nebent kaina butu
labai labai patraukli ;)