Tema: Re: Kiek daba galima gaut uz el.skaitykle 6" ekranu,wifi su mob. telefonu,.
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-09-01 13:17:58
ir kam tiek knygu? Ash savo smartphone shiuo metu neshiojuose kokias 20, bet
tik del to, kad iki shiol nepratryniau paskutiniu perskaitytu. Realiai ~20
knygu (neskaitytu) yra per akis, netgi per daug, pasiimi 5/7 kurias
ruoshiesi perskaityt per artimiausias pora savaichiu ir dar 5/7 kurias
skaitysi, jei uzhknis pirmos 5/7. Viskas, grizhes namo ishmeti shitas,
susimeti naujas. Kam reikia shiukshlyno?
Tas pats imho su muzika. Kompe gali laikytis visa pasaulio fonoteka, o i
neshiojamus playerius susikishi klausomiausias, ar jei esi melomanas - dar
neperklausytus..
bet chia tik mano mintys