Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Lavonas
Data: 2016-04-05 23:05:28
Tu da pagalvok, kad tu pluoshtiniu kanapiu seklas su bulvem valgai, o ne tu,
geruju :D Tos bulves su normaliom seklom butu pesdec kokios skanios :D

Vat del minusiuku, tai matomai tu ir busi uzkabines ji kalbedamas apie
pulsa. Bet velgi, tai nera irodyta. Tyrimai daromi, ziuresim kas gausis.
Shirdininkams gal geriau susilaikyti nuo kanapiu su didele THK koncentracija
vartojimo. Tatceu del shirdies jie gali vartoti kanapiu veisles, kuriose yra
didele KBD koncentracija ir viskas bus tciki. Klausimas, kaip Lietuvoje
perkant kanapes, dabartiniu momentu, suzinoti kiek ko joje yra? Dileriukas
tai tikrai nepasakys :)
Ash galiu viena minusa pasakyti, kuris susijes su kanapiu vartojimu ale
rukymu. Tipo nelabai gerai yra introducinti karshtus dumus I plautcius. Bet
chebrytia jau ir shita reikala ishsprende sukurdami Veiporaizerius, kurie
atshaldo dumus.

"Aras"  wrote in message news:ne0ens$jrr$1@trimpas.omnitel.net...

Pažiūrėjus į tą lentelę, tai praktiškai vos ne gyvybės eliksyras.
Kokie minusai šitų kanabinoidų?

- sumažina kraujo spaudimą - čia nuo 120 iki 110 ar kaip kitaip? Kokie
kiekiai kiek daro? Tinka širdininkams?
- stabdo socialinę atskirtį, sukeltą thk - čia tai zajabys, pats save
gesina.

Vienok gal tai ir puikus dalykas, gal tai ir farmacininkų/vyriausybių
užguitas reikalas, nu bet nxnx... Vistiek nekyla ranka.
Man pakanka Kalėdoms maltų kanapių sėklų su karštom bulvėm.