Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Sail
Data: 2016-04-01 09:14:21
Bet gali suaktyvinti ir teigiamus procesus :-)

Jeigu zmogus nuciuozes ir taip (oi tokiu yra aplinkui), tai jam gal ir
nerekomenduotina. Bet jei uzstresuotas ir nervingas - tai gydytojas turetu
kaip vaistus prirasyt (o tokie va pilieciai labiausiai ir purtosi minties
apie smegenu atpalaidavima)

Shiaip tai taves veidmainiu nieks ir nelaiko. Tiesiog tu kaip ir dauguma
tiki, kad tavo nuomone vienintele teisinga, o jei kiti galvoja kitaip tai je
klysta.

Va sutrauktum duma syki-kita, gal nebegalvotum, kad tavo tiesa yra
vienintele.

Tarp kitko, nelabai ir kabina tas dalykas, siaip, gyvenimo opcija ir tiek.
Tik smagu kad tokia egzistuoja.
Alkoholis padla, va tas realiai kabina daug labiau. Ir pragaran su juo
nuvaziuot daug tiesesnis kelias.