Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Trolis
Data: 2016-04-01 09:29:52
2016-04-01 09:14, Sail rašė:
> Bet gali suaktyvinti ir teigiamus procesus :-)

http://listverse.com/2008/01/22/top-15-great-alcoholic-writers/

Pilna tokių sąrašų, pvz Stephen King gal dešimtmetį gėrė ir net
neatsimena kaip savo dalį kūrinių parašė :)
Taigi alkoholis irgi gali sužadinti teigiamus procesus ? :) bet ar tai
argumentas? :)

> Jeigu zmogus nuciuozes ir taip (oi tokiu yra aplinkui), tai jam gal ir
> nerekomenduotina.

O kaip reiktų kontroliuoti, kad šizofrenikas neįsigytų žolės ?

> Va sutrauktum duma syki-kita, gal nebegalvotum, kad tavo tiesa yra
> vienintele.

Esu tai daręs, kokius 4-5 kartus. Nei kabino, nei jaučiau ką. Be to mane
atgrąso tai, kad būdavo maišoma su tabaku, o aš gyvenime nerūkęs (tik
pabandymas)